keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

hello sailor

Minulla on pilkulliset korkokengät!


Yritin ostaa näitä kenkiä Skopunktenista jo keväällä. Silloin oma kokoni puuttui. Olin kohtalaisen kiukkuinen asiasta, koska sekä pienempää että suurempaa kokoa oli vaikka kuinka monta kappaletta! Yritin teeskennellä, että kokoa pienemmät olisivat ihan hyvät, mutta eivät ne olleet ja palautin ne. Ja nyt (palatessani itse asiassa yhdestä toisesta kenkäkaupasta kassi kädessäni, niin noloa kuin se onkin) niitä oli tullut lisää ja myös minun koossani. Come to mama!

Olen muuten ruskettunut niin paljon, että en omasta mielestäni näytä itseltäni kuvissa. Joko Välimeren aurinko on niin kova, ettei edes suojakerroin 50 auta, tai olen sittenkin joskus unohtanut aurinkovoiteen. Mutta rusketuksen hyvä puoli on, että silloin voi käyttää vaalean vaniljankeltaista (vai voinkeltaista?) brodeerattua mekkoa, jonka väri ei sovi kalpeaan talvi-ihoon ollenkaan.


Näiden kenkien kanssa pitäisi tietysti olla merihenkinen asu, mutta se osasto ei ikinä ole ollut minulle kovin läheinen. Ehkä kengistä tulee inspiraatio?

2 kommenttia: